Η ΕΠΣ Σάμου, η ΤΕ ΕΟΠΕ Σάμου & η ΤΕ ΕΟΚ Σάμου αποδεχόμενες την πρόταση του ομοσπονδιακού προπονητή βόλλει Θανάση Πανούσου διοργανώνουν 20 & 21 Μαΐου, διημερίδα Ψυχολογίας - Αθλητικής Ψυχολογίας με ομιλητή τον κορυφαίο Ψυχολόγο- Αθλητικό ψυχολόγο. Ιωάννη Ζαρώτη
1. Σάββατο, 20 Μαΐου και ώρα 20:00 στο Καρλόβασι, αίθουσα του Γυμνασίου
Συνάντηση γονέων με θεματολογία
· Για ποιο λόγο αθλούνται τα παιδιά (αναφέρεται στα κίνητρα των παιδιών και πως μπορούν οι γονείς να ικανοποιήσουν τα κίνητρα-επιθυμίες των παιδιών τους. Παρουσιάζονται οι αιτίες αποχώρησης των παιδιών από τον αθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο και οι τρόποι διατήρησης των αθλητών στο πλαίσιο του αθλητισμού για μεγάλο χρονικό διάστημα)
· Τι ζητάνε οι αθλητές από τους γονείς τους (αναφέρεται σε διεθνείς έρευνες για τις «απαιτήσεις» των παιδιών από τους γονείς σε θέματα συμπεριφοράς, υποστήριξης, «εμπλοκής» στο άθλημα και παροχής οδηγιών)
· Ο ρόλος του γονέα απέναντι στο παιδί-αθλητή (αναφέρεται στην επιθυμία των αθλητών για εστίαση στην προσπάθεια έναντι του αποτελέσματος, στην υποστήριξη των επιλογών τους, στην παροχή σταδιακής συναισθηματικής αυτονομίας στους αθλητές)
· Η στάση των γονέων απέναντι στα παιδιά-αθλητές (αναφέρεται στην υπερπροστατευτική στάση, στην επικριτικότητα, στην υπερεμπλοκή και πως επιδρούν στη ψυχοσωματική υγεία των παιδιών-αθλητών)
· Ποια είναι η λειτουργική συμπεριφορά των γονέων (σε θέματα άγχους και αυτοπεποίθησης, διαχείρισης του χρόνου, «υποτίμησης» του σχολείου έναντι του αθλητισμού)
2. Κυριακή, 21 Μαΐου και ώρα 11:00 στο Βαθύ, αμφιθέατρο της ΠΕ Σάμου
Συνάντηση προπονητών, γυμναστών, εκπαιδευτικών με θεματολογία:
Επικοινωνία προπονητών-Αθλητών
· Καθορισμός των στοιχείων επικοινωνίας, ποιος ορίζει την επικοινωνία;
· Παρέχοντας τις κατάλληλες οδηγίες
· Πως ο αθλητής κατανοεί καλύτερα και δέχεται περισσότερα
· Πώς αναπτύσσεται η «λειτουργική» ανατροφοδότηση
· Γιατί οι αθλητές αναζητούν την επικοινωνία
· Χαρακτηριστικά του «επικοινωνιακού» προπονητή
· Σε ποια στοιχεία ανταποκρίνονται οι αθλητές
· Πώς αφομοιώνουν καλύτερα τις οδηγίες
· Πότε επιβραβεύουμε
· Χρησιμοποιούμε την τιμωρία και πότε
· Πως διαχειριζόμαστε τον αθλητή στην προπόνηση και πως στον αγώνα